Mitt schema inför helgen

Jag har sett fram emot den här helgen så länge nu, och igår började äntligen DÖMD med dam-middag, inflyttningsfest och kravall, riktigt mysigt och roligt. Någon slags inneboende klocka väckte mig efter 3h's sömn, så nu har jag  försökt sova på soffan i väntan på att föreläsningen ska börja. Är det något som saknas här så är det mat, min mage kurrar högljutt, men jag tror att potatis kan bli en bra frukost.
I eftermiddag blir det middlingsrunda och efter det hg. Imorgon tidig morgon börjar tävlingen, och efter den är det finsittning följt av eftersläpp. Med detta vill jag säga att jag kommer ligga i koma på söndag och kommer antagligen vara halvt upptagen närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0