Tjejen med koll och kontroll

Det här är min dag. Jag ska komma ihåg den länge; 28/5 2010. Om ett år tänker jag se tillbaka och minnas hur lycklig jag har varit trots omständigheterna. Omständigheterna som inte varit så bra idag involverar cykelturer i regn, misslyckad sovmorgon och andra småsaker som jag inte ens känner för att ta upp, eftersom resten av dagen varit så underbart lyckad!
Dagen började med ett sms som ledde till bokad nästa fredag, fortsatte med att inse att människokroppen är så oerhört fascinerande, och njurar är vackra, syster har äntligen landat på svensk mark vilket innebär att jag kan andas ut och sluta leka hönsmamma (hönsro!!), och så vidare. Jag blev kallad för tjejen med koll, vilket inte kan ha varit mer än andra gången i mitt liv. Och just ja, jag ska på arbetsintervju!

Kommentarer
Postat av: mcewen

hehe det är bra beca :-) Men dock så tror jag det var den 28 i 4:de igår och inte 5:te. det är inte lätt. Vart ska du på jobbintervju:-D?

2010-04-29 @ 09:14:10
URL: http://olivermcewen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0