8 dagar kvar

Kan stolt meddela att jag har tränat regelbundet sen i söndags, i eftermiddag står power walk med fröken S på schemat. Idag valde jag dessutom någon nyttig müsli-grunko-bar (i godislådan som jag har höga skulder till) istället för choklad till mellanmål. Visserligen ligger kaffeförbrukningen i topp, men blir lätt så med en kaffemaskin nära till hands. Jag är faktiskt lite småchockad över min nuvarande livsstil.
För övrigt har dagen varit ovanligt folktom, de första två morgontimmarna var vi 3 personer på 4 våningar. Kändes lite slöseri med yta. Och jag har tentaångest. Tentaångesttentaångesttentaångest. Kugga eller plugga. Både ock kanske. Funderar starkt på att kidnappa en av diskmaskinerna här på jobbet sista dagen, enda problemet är att få den till tunnelbanan. Men det finns faktiskt en liten såndärlyftasakersak på baksidan av huset. Nu ska jag trycka på gröna knappen lite till, bara för att det är så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0