Glasklart med Ajax

Dagen började med ett telefonsamtal där jag blev erbjuden en väldigt bra timlön för att inte göra någonting. Tyvärr började det idag 20 mil härifrån så det gick inte riktigt. Fortsatte med att jag och sambokombon storstädade, till och med putsade fönster! Efter ett yogapass hoppade min mobil i skurhinken, och efter middag och första, andra samt tredje hjälpen till mobilen cyklade vi in till stan och gick på bio. På hemvägen hörde vi en som spelade Your latest trick på saxofon och jag tror jag dog lite av lycka. Efter att ha kollat lite på kissemissar på blocket har Emma gått och lagt sig i väntan på första skoldagen. Min lilla flicka ska bli stor. Känns som om det var igår jag läste högt för henne när hon skulle sova. Och det var det ju också, igår alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0