Hej, hej, godmorgon, tack, hej.

Oj, jag hade visst glömt bort bloggen. Men det har hänt så mycket på senaste. Jag har varit exakt 40h i Edinburgh och bestämt att jag ska flytta in, antagligen inte förrän om 2.5år, men jag kan vänta. Jag har seglat i Stockholms skärgård och fick därmed sommarens första lugna stund, och nu har jag börjat jobba som receptionist. Trots att jag har hand om ett 4våningarshus med över 30 företag inhyrda så är jag nästan helt sysslolös om dagarna. Jag borde inte klaga, för då har jag tid att plugga, men med min självdisciplin så händer ju bara inte. Så jag har tentaångest. Det är nog det bästa med bloggen, att ständigt kunna klaga. För jag är väldigt glad och nöjd annars. Ikväll blir det att pimpla öl med en gammal vän, och nu plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0