Samhörighet och positiv ensamhet

Jag har suttit i över tre timmar och inte pluggat fast jag vet att jag borde. Men jag kom nyss att tänka på ett litet minne. Det var på studentkrogen, och jag var ute med mina nyvunna vänner när jag träffade min kombo/sambo och hennes nyvunna vänner. Jag skakade hand med alla utom hon med samma namn som mig, som istället fick en bamsekram. Jag kommer ihåg att jag var förvånad över att hon kramade mig, men fick senare veta att det var jag som kramat henne. Jag blir alltid så glad över att träffa människor med samma namn, men jag blir lika glad över att hamna i en grupp där jag är den enda med mitt namn.

Kommentarer
Postat av: Elisa

:)

2010-08-03 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0