Dagen innan ta-bort-dagen

Har nått Stockholm efter 8 dagar i Borlänge och 10timmar i Östersund. Efter en veckas festival mår jag som man förtjänar, förkylning på G, träningsvärk så illa så jag grinar illa av att öppna kylskåpsdörren och sömnbrist som heter duga. Vi tog det ändå ganska lugnt på festivalen, men sömn blev det ju lite snålt med och  två 14-timmars pass vid scenen kändes vill jag lova. Men roligt var det, och tiden har gått på tok för fort! Jag vet inte heller vad som var bäst, men i toppen hör Loke, The Ark, The Hives och att jag gick på toa vägg i vägg med Moto Boy, som dessutom spelade min favoritlåt på soundcheck när jag var i diket, och att jag dessutom fick stå vid mixerbordet under hans konsert så jag hade bäst plats bland alla gråtande fans. Jag skulle kunna skriva flera uppsatser om hela festivalen, men det gör jag inte, utan jag låter bilderna tala för sig själva. Jag lägger upp dem någonstans någongång, men nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: SynsInte

Hm, jag var faktiskt på the Hives i mina neongula brallor, haha. Ett mysterium att du missade mig. Bummer! ;)

2010-07-09 @ 00:03:37
URL: http://synsinteblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0