Måndag

Om jag inte misstar mig så har jag denna sommar inte befunnit mig på en och samma plats i mer än 1 vecka i sträck förutom i Borlänge, där jag var 8 dagar. Nu är jag återigen i Linkan och blir här ett litet slag, åtminstone till 22:a. Fast eventuellt att jag far bort i helgen redan om jag kommer bli ensam då. Då åker jag till strändernas huvudstad och ligger i sängen hela dagarna. Jag reser så mycket nu att jag spenderar lika mycket tid på fordon som på en plats. Men jag kan inte hålla mig på en plats, dels för att alla mina nära och kära bor utspridda över hela landet, och dels för att jag har en nedärvd rastlöshet som driver mig till vanvett. Inte bara att upptäcka nya platser, utan även att inte bli fast någonstans. Det min största rädsla tror jag, att fastna. Sicket inlägg det blev, skulle ju handla om den genomsvettiga sommaren, men gled visst ifrån någonstans. Det blir så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0