Punkt för punkt

  • Jag skulle sovit för 1h sen, men stuvade makaroner och filmmys med kombon kom ivägen. Gjorde inte så hemskt mycket, med tanke på att det var väldigt trevligt. Lätt dåligt samvete för varje minut jag inte ägnar åt tentaplugg, men jag har ändå förlikat mig med tanken på omtenta i augusti, det är bara min stolthet som får sig en törn.
  • Jag pratade med en människa jag inte pratat med på ett halvår, och fick reaktionen "Nurse? How cute!" angående mitt studieval. Den människa kan inte ha sett många sjuka. Det har visserligen inte jag heller, men tillräckligt många för att inse att "cute" inte passar in. Men det var ändå ett trevligt samtal.
  • Imorgon ska jag besöka huvudstaden för att besöka min tystlåtne tandläkare. Då kommer jag få spendera en hel halvdag med min lilla mami, det är inte varje dag!
  • Det har varit en riktig sommardag idag, med 22grader i skuggan och otaliga grader i solen, en röd rygg bevisar det. Pratade med pappa om jordgubbar doppade i smält choklad och glass och insåg att det fanns fler fördelar med att åka upp till Jämtland ett tag.

Kommentarer
Postat av: Bond

Haha, du med röd rygg doppad i choklad? Hmm... Du får skaffa solskydd eller nå :P

2010-06-03 @ 13:29:48
URL: http://rymdis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0