Innan utgång

Vuxenpoäng var det tal om när jag flyttade hemifrån till Kiruna, skaffade ICA-kort och sådana saker. I klassen är det några som börjar samla ihop liknande vuxenpoäng nu. Jag och en klasskamrat har dock upptäckt att vi får tantpoäng istället, mestadels på grund av våran längtan till pensionen, men även andra saker. Exempelvis så gick hon och lade sig 19.00 igår kväll, och idag när vi gick på stan blev mitt storshoppande reducerat till disktrasor och blommiga servetter från Clas Ohlson's. Det är inte lätt att vara gammal.
Förresten så luktar/doftar/stinker det vår ute idag!

Kommentarer
Postat av: mcewen

Nemen har du blivit en liten tant beca? Kan inte du ha gjort lite kakor tills att jag kommer då ;-)

Hoppas du släckte igår!

2010-03-28 @ 15:09:28
URL: http://olivermcewen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0