Ja, det är sant, jag vann på lotto, men ingen megavinst direkt.

Jag är fri nu. Får man säga så? Fri från plugg, i 4 dagar. Fast jag måste ju till HU imorrn ändå, och utvärdera första halvan av min tenta inför 18 pers. Jag kommer inte ihåg någonting av min tenta. När jag skriver ett prov hamnar jag till och från i en slags trans, vilket är lite lustigt. Då är jag lika okontaktbar som när jag sover. Folk runtikring mig kan gå, tappa saker eller prata högt, jag märker ingenting. Sedan finns det såklart de stunder under prov som jag förgäves försöker komma på ett ord, ett namn eller en koppling. De stunderna kommer jag ihåg. Men dessa minnesluckor gör att jag omöjligt kan komma ihåg vad jag skrivit på ett prov, och därför vet jag inte heller om det gick bra eller inte. 2010-04-09, då kommer jag få resultatet. Tills dess tänker jag glömma HEL-tentan, för det är över nuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0