Nya skor på ingång

I flera dagar har jag gått och tänkt på saker som jag skulle skrivit i bloggen, om jag hade haft någon då vill säga, men idag landade droppen som fick bägaren att rinna över.
Mitt stillsamma tentaplugg avbröts nämligen av att brevbäraren misshandlade ned ett kuvert genom vårt brevinkast. Överlycklig över att få en godkändd paus i hälsotragglande skuttade jag fram till dörren för att se vad som landat. "Eftersänd post" till mig! Inuti låg ett litet kuvert utan någon känd stämpel på, vilket oroade mig. Jag hade nämligen glömt att lämna tillbaka böckerna på både Stadsbiblioteket och Hälsouniversitetets bibliotek. Inte alls lika glad i hågen öppnade jag kuvertet, och se där! Jag hade vunnit på lotto!

Kommentarer
Postat av: eruwaedhiel

haha vad söt du är :) du skriver i lite ironisk anda á la Bridget Jones. sant att du vann på lotto? aja det ska du nog hemlighålla i så fall ;P kramar<3

2010-03-15 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0