Så länge håller

Jag tror att jag håller på att på bli pånyttfödd. Och det är inte för att vi pratar om förlossningar i skolan eller att jag läste bladet från Svenska Kyrkan, utan för att jag för en gångs skull kan ta tag i mitt liv utan att behöva kämpa så mycket. Jag tror att en flytt till söder var allt som behövdes. Drygt 8km's promenader varje dag, fast nu blir det cykling istället, tvätta innan alla rena kläder tagit slut, diskar minst ett par gånger om dagen, tentaplugga började jag med i relativt god tid, men idag kom den riktigt stora smällen. På tisdag ska jag vara klar med faktan till scenariot. Imorgon är jag helt ledig. Så idag satte jag mig ner och gjorde den! Kors i taket!

I övrigt vill jag bara påpeka att det är våffeldagen idag, men inga våfflor blir det utan våffeljärn... Så det blir fiffiruta (mockaruta, kärleksmums, snoddas, Sara-rutor) istället!

Kommentarer
Postat av: sara m

hahahaha sara-rutor? åh har jag fått en kaka efter mej? :D haha cooolt! det var nå nytt :P

2010-03-28 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0