1 2 3

I måndags eller söndags eller någon annan godtycklig dag som inte var idag eller igår hittade jag en ny låt som har gått på repeat i min hjärna. På tentan när jag desperat försökte komma på vilken den sista av socialstyrelsens föreskrifter var snurrade endast refrängen i min hjärna, vilket är det enda jag kommer ihåg av låten. Som jag hört två gånger. Fast man kan ju säga att jag har hört refrängen ca 10 000 000 gånger eftersom den går runt runt runt runt runt runt. Det mest fantastiska är att den går på olika nivåer. Som på tentan när jag försökte fokusera spelades den så högt att den dränkte allt annat, men när jag skriver eller pratar eller tänker eller lyssnar på musik går den bara i bakgrunden, som när elementen susar eller klockorna tickar. Jag har pluggat hela dagen inför seminariet imorgon, men upptäckte för ett par timmar sen att mina A4sidor handlar om fel saker, så jag stressar som en hal banan och försöker hitta rätta artiklar, teorier, fakta, frågeställningar och slutsatser. Fast slutsatser har jag ju aldrig ändå, så kan skippa det. Upp om 7 timmar och jag har inte en susning om vad det jag skrivit handlar om. 6 månader förresten för 2 dagar sedan, firades inte för fem öre, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0