1 måndag + 1 dag kvar!

Kom hem från Ullared i söndags, några kronor fattigare men >25kg prylar rikare.
Idag har gran och glitter införskaffats och lägenheten har blivit lite mera jullik.
Strax efter Emma farit till kören gick strömmen och det blev kolsvart. Har jag nämnt att jag inte växt ur min rädsla för mörker? Telefonen var även den utom räckhåll och dessutom på ljudlös så den var inte till hjälp. Snubblade runt i lägenheten som en annan A-lagare efter tändare, sen var det dags att riva halva skrubben efter jakten på nya värmeljus. Hade precis lyckats tända alla ljus jag kunde hinna så kom strömmen tillbaka. Ja, snöstorm är jättemysigt, men låt strömmen vara.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Ullared kan sin sak, haha!



Och ja, du har så rätt så. Och tack så mycket :D

2010-11-24 @ 20:54:40
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0