Domedagen

Jag vet att allt jag skrivit om handlar om tentan, men nu är det mindre än en timma kvar tills den börjar. Whiskey jamade precis i sömnen, sött. Jag håller på att lära mig en ny låt, det går sakta men säkert och på Emmas tålamod. Jag har gjort en namnskylt tills idag men tydligen tappat bort den jag behöver till VFU:n. Min mp3 börjar spela hela tiden fast den är på Off, tror den är för aktiv. Eftersom jag inte gjort något vettigt idag tänker jag på allt jag borde gjort, men jag har åtminstone bokat tvättstuga. Och fyllt brända plåten med vatten. Trots att folk säger att det är omöjligt att kugga om man får linda ben/ ge injektion så vill jag ändå inte ha det, för jag är bra på det omöjliga när det är till min nackdel. Fast jag kan faktiskt linda. Åh. Ångest. Tänk om jag får infusion. Måste övningsräkna lite så jag vet hur. För det vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0