I'll hook you up with some poetry

Jag har så mycket ny och bra musik på min mp3 nu att jag aldrig vill ta av den. Som tur är pluggar jag bäst med musik så oavsett om jag sitter i köket hemma eller på bibblan så hänger den med. Me happy.
Idag har vi lärt oss omläggning av CVK och sätta porta cath. Eller kath, osäker där, subcutan venport är det i alla fall. För att träna omläggning tejpade vi fast CVK på varann, det var jätteroligt när killarna skulle dra av all tejp. Vaxa bröstet gratis var inte uppskattat. Apropå hår sitter WhiskeyPisky bredvid mig och spinner nästan lika mycket som min mage gnäller. Hon är så fin så fin.

Kommentarer
Postat av: Kamelen

Åh, hej klorapan, var riktigt längesen! Hur är det med dig? :) Jodå, det är bra med mig, Danmark är inte det roligaste, men det funkar.. Kanske bara är just nu i tentatiden (=hela hösten..), blir kanske bättre sen :) Trivs du med att läsa och så?

Tipsa gärna om lite musik vetja! Kramar!

2010-11-08 @ 22:40:35
URL: http://fredrikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0