SFS, SOFS m.fl.

Tenta på tisdag, och det känns som allt jag gjort senaste veckorna är att ha pluggat. Idag har det än så länge blivit 20 lagar lästa, men hittade nu 7 lagar som borde fungera på allt, koncentrerar mig på dem ett tag. Sen blir det komplikationer och något till som jag nu har glömt. Tack och lov för Spotify. Hoffmaestro, Teddybears Sthlm, Daniel Ray Adams, Oskar Linnros och Bruno Mars får mig att uthärda tråklagarna. Lyssnar nästan endast på manliga artister fortfarande. Bara Melissa Horn och Miss Li som bryter trenden lite till och från. Underbar dag ändå hittills, har spenderat dagen i pyjamas i soffan och planerar att stanna här några timmar till. En långpromenad innan det blir mörkt kanske, och massa potatis till middag.

Kommentarer
Postat av: Fredrikke

Samma här, gällande både plugg och att nästan bara lyssna på manliga artister, förutom just Melissa Horn och Miss Li. :P

2010-11-12 @ 18:09:26
URL: http://fredrikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0