ZzZzZ säger gumpen!

Jag är hungrig och min rumpa håller på att somna, antagligen på grund av att jag sitter på golvet. Emma tycker att jag pratar för mycket om min rumpa, men den är en stor del av mitt liv. Just nu har den även stora blåmärken på sig efter paintballen, fast de gör inte ont. Jag är fortfarande hungrig. Blev erbjuden middag förut men jag åt korvgryta à la moi istället, varför vara social och få gratismat när man kan laga själv och plugga liksom? Apropå plugga så har jag och en klasskamrat slitit med en rapport på sistone, och när vi äntligen kom fram till diskussionen var det enda vi kunde komma att skriva "Why not liksom?". Hela rapporten skriker engagemang. Eftersom helgen spenderades med mestadels vad man på latin kallar "drägg" så har jag blivit smittad med två uttryck som hela tiden kämpar för att komma ut. Det ena är "Backa 'rå!!" på rinkebysvenska, det andra "Ahmen du'rå!!" i målbrottet. Jag är väldigt varm, sitter med fleecejacka på inomhus, och fortfarande hungrig, och nu har min rumpa definitivt domnat bort. Dags att agera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0