IdolIdolIdol

Jag var sur. Sliten från gårdagens kravall, ångest inför morgondagens tenta, allmän känslobergodalbana på grund av naturliga orsaker, ofrivillig ensamhet då sambon stack hem över helgen, frivillig ensamhet på grund av tenta imorgon klockan 8. Jag försökte kolla på Idol och plugga samtidigt, medan grannen försökte spränga baslådan. Ringde mamsen för att klaga men det blev inte bättre, katten ville bara sova. Sen, på bara några minuter vände allt. en ung kille på Idol sjöng min älskade favoritlullaby, ett gulligt smsade ramlade in och nästa låt på Idol råkade vara en Kirunalåt. Och så blev jag glad, för musik gör så mycket, och alla nära och kära betyder mer.

Kommentarer
Postat av: mcewen

:-)

2010-10-01 @ 21:55:05
URL: http://olivermcewen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0