Vi rullar, vi rullar, vi rullar

Konstant fullt upp kanske bäst beskriver mitt liv just nu. Sitter till exempel i sängen och borstar tänderna i skrivande stund. Och med både ssk-programmet, fadderiandet och franskan finns inte mycket tid kvar åt annat, men jag trivs ändå. Igår var var en sån dag jag förbannande allt och alla var stressad till tusen, idag är jag taggad, peppad, full av positiv energi och allmänt jättelycklig. Lite ångest i slutet av kvällen, det finns ett ord, "om", som jag inte är så bra vän med. När "om" envisas med att gå på repeat i huvudet får jag förklara för mig själv att jag valt min situation och faktiskt är nöjd över den. För övrigt har det varit en riktigt rolig dag, knutit många nya kontakter/fått nya vänner och pratat med gamla samt nutida, det går att kombinera! Vissa dagar i alla fall. Att däremot kombinera goda vanor med det sociala har jag inte riktigt lyckats med än, men en sak i taget. Ytterligare tegelstensfakta är att jag ska delta i ett forskningsexperiment och köpa kläder för pengarna. På senaste tiden har ovven stått för min garderoben, men när den inte längre är obligatorisk behöver jag något annat att klä mig i. Dagens I-landsproblem - kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0