7671 dagar gammal

Så har man blivit ett år äldre på papper. Än så länge inga rynkor eller gråa hårstrån. Det känns skönt att det är ett år kvar till nästa åldersnoja.
I förrgår blev det första mattelektionen på nästan två år (l.m-räkning) och middag på [hg] med trevliga människor som jag får träffa igen ikväll, och sen blev det film halva natten.
Igår blev det frukost på sängen med sång, mysdag med Emma, blommor, restaurangbesök med pojken och sen tårta och mys med båda.
Idag har varit en slowmotion-dag med växande förståelse för statistik vilket i sin tur fått mig att förstå att det är dags att lära sig reglerna. Men jag har nästan två timmar på mig, inga problem! Sen blir det KraValentine, som var den första kravallen jag gick på, för ett år sen exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0