Första inlägget för i år

Nästa måndag klockan 8.00 är det terminstenta som gäller. Överraskande nog har jag redan börjat plugga, dock inte lika intensivt som jag föreställt mig. Läst lite anteckningar, ska läsa ett kompendium innan kvällen och imorrn svälja hela beteendevetenskapen. Har för övrigt haft en riktigt mysig jul och bästa nyår hittills, och dessutom fått tillökning i släkten, igen. Denna gång en tremänning som fått en dotter. Nu väntar jag bara på att syrran ska klämma ut en liten sak som jag kan få skämma bort. Eftersom kamerans batteri dog första dagen i stora staden införskaffade jag mig en engångskamera, ska bli intressant att se de bilderna sen. Har för övrigt blivit erbjuden en gratisresa till New York, är jag verkligen så dum som tvekar? Och så skar jag mig på en plastburk idag, blodigt värre. Det är vid sådana tillfällen jag tvekar på min framtida karriär.
Tyvärr är det här den enda rumsrena bilden jag har från julhelgen. Farsta centrum för den som inte känner igen sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0