Första november

Nu har jag varit uppe i en timme och fortfarande inte börjat plugga. Om jag inte vill panikskriva på fredag kväll måste jag panikskriva ett par timmar nu innan jag ska tillbaka till sjukhuset. 2-1schema är kanske inte så roligt, men som student har man inte så mycket att säga till om, och när man väl är där är det riktigt roligt åtminstone. Men att kliva upp halv 6 efter få timmars sömn och lämna en varm säng med katt och sambo och cykla kalla 4.7km tar emot. I helgen är jag ledig två dagar i sträck, woho! Då blir det mycket halloween-fest och lite plugg! Om ca 73 dagar är det tänkt att jag inte ska behöva plugga mer, så i helgen ska jag nog även försöka söka ett jobb eller två, usch och fy. Bli vuxen på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0