Utkast: Oct. 14, 2012

Är omgiven av sovande varelser, så att säga. Då de inte tillhör samma ras är det bästa samlingsnamnet för tillfället. Försöker repetera lite sjukdomar med mera inför tentan om många veckor. Som vanligt när jag skriver här så har jag mycket plugg att göra, och hur jag ska hinna göra det är ett mysterium. Usch. Ja ja, har i alla fall lite roliga planer framöver, som nog kan ta bort lite stress. Jag undrar lite varför jag slutade blogga, för någonstans mår jag bra av det. Inte för jag mått dåligt tills nu, men jag har ändå saknat att få skriva av mig. Och det går bra mycket fortare att skriva här än dagbok.

Helgen har varit lugn, den första på ett tag. Innan har det varit kryssning och Stockholmdbesök, men nu har jag varit gräsänka med lite plugg, lite stadsbesök, mycket animenörderi och lagom mycket prat. Även planerna på Norge har tagit ett steg framåt, även om det fortfarande bara är på. idéstadiet. Men jag håller tummarna, jag vill ha miljöombytet.

Men men, läsa lite till, sova mycket till och ladda inför nattpass imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0